TheraVine™ Researcharchief
Research
Bewezen aanval op het cellulitis probleem
Een wetenschappelijk cellulitis crème op actieve basis, die de volgende functies heeft:1) Minimaliseert hardnekkige cellulitis, door triglyceriden van het vetrijk weefsel te elimineren.
2) De micro circulatie in het behandeld gebied is gestimuleerd, hierdoor wordt de afvoer van opgeslagen vetten begunstigd.
3) Helpt hardnekkige krommingen verminderen en verfijnt de heupen.
4) Verstevigd door gebruik van een natuurlijke peptide.
5) Vormt een vochtinbrengende laag op de huid.
Het bevat botanische ingrediënten die specifiek ontwikkeld zijn voor de behandeling van problemen gerelateerd aan de stofwisseling en adipocyten (anticellulitis). Het levert bovendien een verstevigend en hydraterende moleculair laagje.
Actieve ingrediënten: Cellulitis complex, zaadextract van Paulinia Cupana, hydraterend en verstevigend moleculair leveringssysteem, Proline, Arginine, Serine, druif extract.
Voordelen: stimuleert de eliminatie van triglyceriden van de vetcellen, ondersteunt bij het afbreken van vetten en bevorderd de circulatie. Behoud de verpakte staat van lipiden in de opperhuid. Induceert formatie van het Collageen IV. Verhoogd cellulair proteïne niveaus.
Download meer info van deze onderzoeksresultaten hier (Word.doc)
Research
Universiteit van kanetucky in Philedelphia: Druivenpit extract ‘kan leukemie cellen vernietigen’
Een supplement gemaakt van druivenpitten kan
leukemie cellen vernietigen, zeggen wetenschappers.
In laboratorium experimenten werden kankercellen
gedwongen ‘zelfmoord’ te plegen door het druivenpit
extract. Binnen 24 uur waren 76% van leukemie cellen,
die met het extract in contact gekomen waren gedood,
door een natuurlijk proces van zelfdestructie ook wel
apoptose genoemd.
Gezonde cellen bleven ongedeerd. De Amerikaanse
onderzoekers zijn ervan overtuigd dat deze ontdekking
deuren opent naar veelbelovende nieuwe behandelingen.
Lees meer over het onderzoeksresultaat hier
(Bron: Belfast Telegraph)
Research
TNO publiceert studie resultaat: Vrouwen gevoeliger voor insuline bij dagelijkse inname van 2,5 glazen witte wijn.
Vrouwen die dagelijks 2,5 glazen witten wijn drinken, worden
steeds gevoeliger voor insuline, dan wanneer ze geen alcohol
drinken. Ook hebben zij meer adiponectine, wat resulteert in
minder kans op diabetes type 2.Dit blijkt uit een onderzoek van TNO i.s.m. de Wageningen universiteit.
Lees enkele van de artikelen m.b.t. de studieresultaten van TNO en de Wageningen Universiteit.
*Lees het artikel op het Diabetes Fonds hier
*Lees het artikel van de Telegraaf hier
Research

